دکوراسیون

در قلب والنسیا

به عنوان یک نظریه جایگزین، (و به دلیل اینکه محققان لاتین این نوع کارها را انجام می‌دهند) کسی نسخه لاتین کتاب De Finibus مربوط به سال ۱۹۱۴ را ردیابی کرد که ادعاهای مک‌کلینتاک در قرن پانزدهم را به چالش می‌کشد و نشان می‌دهد که ظهور لورم ایپسوم به تازگی قرن بیستم بوده است. نسخه کتابخانه کلاسیک لوب در سال ۱۹۱۴ در صفحه ۳۴ جایی برای عبارت لاتین "dolorem ipsum" (غم به خودی خود) نداشت. بنابراین، عبارت کوتاه شده یک صفحه را با "do-" آویزان می‌کند، در حالی که صفحه دیگر با لورم ایپسوم رایج امروزی شروع می‌شود. یا به دنبالش بوده‌اند یا آرزو داشته‌اند.

جنجال در دنیای طراحی

چه یک حروف‌چین قرون وسطایی تصمیم به تحریف یک متن شناخته شده (اما غیر کتاب مقدسی - که توهین به مقدسات محسوب می‌شد) گرفته باشد، یا اینکه یک تغییر ناگهانی در نسخه لوب در سال ۱۹۱۴ الهام‌بخش یک طراح گرافیک بوده باشد، مسلماً روشی عجیب است.

یک نفر شجاع زحمت ترجمه‌ی تقریباً نه کاملاً لاتین را کشید. شما نمی‌خواهید آنها تعجب کنند که چرا وب‌سایتشان را با یک زبان خارجی پر کرده‌اید، و مطمئناً نمی‌خواهید کسی آن را زودتر از موعد منتشر کند.

Augue a commodo vestibulum vulputate parturient fermentum parturient eget vel consequat mauris feugiat vestibulum suspendisse consectetur a posuere leo in habitasse scelerisque.Quisque non elementum vestibulum montes praesent urna montes etiam enim arcu urna lobortis suspendisse urna velit a adipiscing imperdiet sem a a sapien suspendisse auctor elit.Ad gravida faucibus vel purus sodales a scelerisque non nam malesuada sem eros quis at nisi suscipit suspendisse ullamcorper natoque dolor maecenas.

بنابراین چه زمانی استفاده از لورم ایپسوم اشکالی ندارد؟ اول، لورم ایپسوم برای صحنه‌سازی خوب عمل می‌کند. مثل وسایل یک فروشگاه مبلمان است - متن پرکننده باعث می‌شود که انگار کسی در خانه است. همان قالب وردپرس ممکن است در نهایت خانه یک وبلاگ تناسب اندام، یک وب‌سایت عکاسی یا مجله آنلاین یک عاشق کاپ‌کیک باشد. لورم ایپسوم به آنها کمک می‌کند تا تصور کنند که وب‌سایت زنده چیست.

کاربرد و مثال‌ها
یک نکته احتیاطی: مطمئن شوید که مشتری شما می‌داند که لورم ایپسوم یک متن پرکننده است. شما نمی‌خواهید آنها تعجب کنند که چرا وب‌سایت آنها را با یک زبان خارجی پر کرده‌اید، و مطمئناً نمی‌خواهید کسی آن را زودتر از موعد منتشر کند.
یک نکته احتیاطی: مطمئن شوید که مشتری شما می‌داند.
شما نمی‌خواهید آنها تعجب کنند که چرا آن را پر کرده‌اید.
این از توجیه خود - یک شیء - فریب خورده است.
در تلاشی برای کامپیوتری کردن روزهای گذشته.
بنابراین، عبارت کوتاه شده باقی می‌ماند.

Second, use lorem ipsum if you think the placeholder text will be too distracting. For specific projects, collaboration between copywriters and designers may be best, however, like Karen McGrane said, draft copy has a way of turning any meeting about layout decisions into a discussion about word choice. So don’t be afraid to use lorem ipsum to keep everyone focused.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *